Listeye Dön



MÜŞTERİ MERKEZLİ YENİLİK YÖNETİMİ





“MÜŞTERİ MERKEZLİ YENİLİK YÖNETİMİ”
            Günümüzde 4. endüstriyel devrim ve bilişim teknolojilerindeki baş döndürücü dönüşüm çok sayıda fiziksel ve dijital teknolojinin bir araya gelmesi ile gerçekleşmekte ve müşteri ilişkilerini de derinden etkilemektedir. Bugün geçmişten oldukça farklıdır ve geleceğin de bugünden oldukça farklı olması beklenmektedir. Değişimin yavaş gerçekleşeceğini düşünmek ise büyük bir hatadır. Bilgi ve hızın da eklendiği bu dönüşümde temel amaç kaynak etkinliği ve verimliliği arttırmak, kurumların rekabet gücünü daha üst seviyeye taşımaktır. İşletmelerin bugünün karışık küresel rekabet dünyasında başarılı olabilmeleri için ürün ve hizmetlerinde yenilik yapmaları veya yeni teknolojiyi uygulamaları zorunludur. Müşteri 5M’den 7M’e geçiş sürecinde inovatif yada imovatif davranılmasını beklemektedir. Bu eğitimin amacı katılımcılarda “Müşteri İlişkileri Yönetiminde” yaşanacak değişiklikler konusunda farkındalık yaratılması ve hazırlıklı olunması hedeflenmektedir.
Akademik, teorik ve pratik bilgiler eğlenceli bir üslupla örneklerle paylaşılacaktır.

İÇERİK :
 
  • Endüstri 4.0 ve Big data.
  • 5M’den 7M’e geçiş.
  • Dünya Düzdür.
  • Değişen Müşteri Profili: Prosumer.
  • İnovasyon mu İmovasyon mu?
  • Entelektüel Sermaye.
  • Dünya yenilikçilik liginde yerimiz.
  • Yönetişim ve heterarşi.
  • Yenilik için yaratıcı tahrip.
  • Dün, Bu gün ve Değişen Dünyada Yarının Müşterileri.
  • X,Y,Z’ den C kuşağına değişim.
  • Sonuç: Keçi Yoluna Asfalt Döşemeyin.


Başlangıç Tarihi

19.02.2020

Başlangıç Saati

13:30

Bitiş Tarihi

19.02.2020

Bitiş Saati

16:30

Egitmen CV



DR.CENGİZ TAVUKÇUOĞLU

Başvuru Formu



Follow us